Letisko Bratislava spustilo svoju propagáciu orientovanú na cestujúcich z východnej časti Českej republiky.
Vzhľadom na skutočnosť, že letisko v Bratislave je od Brna približne vzdialené len 1,5 hodiny po diaľnici, prípadne existuje aj pohodlné vlakové spojenie, je Bratislava atraktívna aj pre cestujúcich z tejto oblasti. Letisko Bratislava bude preto 6 týždňov propagované na južnej Morave, v Zlínskom a Olomouckom kraji. Letisko M.R. Štefánika v Bratislave ponúka cestujúcim z moravského regiónu 45 destinácií, z toho 11 noviniek. Riaditeľ leteckého obchodu a strategického marketingu p. Radek Zábranský vysvetlil, že „Chceme, aby si ľudia na Morave zvykli, že je výhodné sledovať aj ponuku liniek z Bratislavy. Cestovanie z menšieho a blízkeho letiska prináša hlavne v období letnej turistickej špičky úsporu času a menší stres pri odbavovaní.“
Túto kampaň si všimla aj Česká televízia a zverejnila porovnanie letísk Bratislava a Brno. Linky ktoré predtým lietali napríklad aj do Brna, teraz ponúka Bratislava.
Spýtali sme sa preto hovorkyne Letiska M.R.Štefánika v Bratislave, p. Ševčíkovej, koľko cestujúcich predpokladajú, že prezentácia bratislavského letiska na Morave osloví? V. Ševčíková (hovorkyňa): „Tri regióny, na ktoré sa v kampani zameriavame, majú spolu približne 2,5 milióna obyvateľov. Kampaň bola spustená 7. mája a potrvá 6 týždňov.“ Veríme, že táto kampaň prinesie ovocie v podobe zvýšeného počtu českých cestujúcich, ktorí využijú Letisko Bratislava. Na záver sme sa ešte spýtali či letisko plánuje podobné kampane zamenrať aj na iné regióny. V. Ševčíková (hovorkyňa): „V tomto roku by sme sa radi zamerali okrem kampane na českom trhu aj na propagáciu leteckých liniek na slovenskom trhu.“
Tags: letisko Brno letisko M.R.Štefánika v Bratislave